Az Ezüstbazár webáruházban a megvásárolt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére.

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását az Ezüstbazár megbízásából a Magyar Posta ZRT. végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

Hogyan történik meg a termékátvétel és az esetleges helyszíni fizetés személyes átvétel esetén?
Vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan kifizetni és megvásárolni. Ebben az esetben a helyszínen csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően. Utánvétes rendelés esetén a csomag átvételekor a helyszínen a futár számára tudja megfizetni a termék díját.

Mikor kerül a termék kiszállításra futárral való kiszállítás esetén?
A szállítás pontos időpontjáról a megrendelést visszaigazoló emailben tájékoztatjuk vevőinket.
A kiszállítás várható időpontja készleten lévő termék esetében a megrendelést követő második vagy harmadik munkanap.

Mennyibe kerül a termék(ek) kiszállítása és az utánvét?
A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékeinket 20.000 forintot meghaladó vásárlás esetén költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 20.000 forintos vásárlás alatt 990 forint szálítási költséget számolunk fel. Utánvétel esetén ez a díj 1190 forint.

Hogyan történik az utánvétel esetén a számla kifizetése?
A megrendelt termék(ek) ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.

Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás/előrefizetés esetén?
A megrendelt termékeket a Magyar Posta ZRT. szállítja ki vevőinknek. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget sem kell a futárnak megfizetni.

Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, és a kontakt telefonszámát megadni (erre a megrendelés folyamatánál nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ez után a csomag az Önhöz legközelebbi postafiókban vehető át személyesen.

Hogyan történik a postán maradó és Posta Csomagpontra érkező termékek átvétele?
Ebben az esetben az Ön által megadott Csomagponton vagy a legközelebbi postafiókban veheti át a rendelt csomagot. Amennyiben telefonszámát megadta, a csomag érkezéséről SMS formájában a Magyar Posta ZRT. tájékoztatja.

Hol találhatóak a futárcéggel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcég honlapja: https://www.posta.hu

A Magyar Posta általános szerződési feltételeit itt találja: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

A csomagja állapotát a következő oldalon kérdezheti le: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

A Magyar Posta ügyfélszolgálatának elérhetősége: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat